Contul meu

Creare cont

Pentru a face comenzi dar si pentru o mai buna experienta interactiva cu Magazinul Online Tapel, va recomandam sa va faceti un cont, Multumim!

Creare cont

Autentificare

Reseteaza parola
Transport gratuit la comenzile plasate pe platforma online
Productie articole din piele si articole de vanatoare
RO EN
Tapel Sibiu

La SC TAPEL SRL poți returna la fel cum ai cumpărat: simplu și fără bătai de cap. Dacă, din orice motiv, nu ești 100% mulțumit de un produs pe care l-ai cumpărat, poți să îl returnezi în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care ți-a fost livrat de către curier. Produsele pot fi returnate completând formularul de retur sau în magazinul SC TAPEL SRL.

Accesează formularul de retur aici: Formular de retur

În conformitate cu dispoziţiile O.G. 130/2000, în cazul în care cumpărătorul este nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, acesta poate returna bunurile achiziționate. Astfel produsele livrate în urma unei comenzi plasate online, fără a vedea fizic produsele în magazin, se pot returna, în ambalajul original şi în aceaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire. Termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii lor de către consumator. Așadar, pentru a fi luat în considerare, formularul de retur poate fi trimis cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării produsului.

Contravaloarea produselor comandate se va returna în maxim 14 zile calendaristice de la data denunțării în scris a contractului de către consumator. Suma va fi returnată după cum urmează: pentru comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata; pentru comenzile achitate cu Op/ramburs-> prin virament bancar; SC TAPEL SRL va putea amâna rambursarea sumei până la primirea produselor vândute.

Cumpărătorul va trebui să suporte doar costurile directe legate de returnarea produselor.

Condiții generale de returnare:

  • Puteți solicita returul produselor livrate, dacă vă aflați în una dintre situațiile de mai jos:
  • Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
  • Produse care v-au fost livrate greșit. Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de SC TAPEL SRL.
  • Produse defecte în perioada de garanție. Produsele care prezintă defecte în perioada de garanție vor fi returnate către SC TAPEL SRL

ATENŢIE:

  • nu fac obiectul denunţării unilaterale a contractului: produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau care prezintă defecţiuni din culpa cumpărătorului;
  • produsele care prezintă urme ale folosirii: zgârieturi, uzură etc;
  • produsele care au fost desfăcute ori ale căror piese au fost înlocuite;
  • produsele nefuncţionale care fac obiectul reparaţiilor sau înlocuirii lor în baza certificatului de garanţie,
  • produsele executate după specificațiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia (conform art.10 din O.G. 130/2000 republicată)
  • produsele consumabile (ceară, ulei de întreținere, produse de curățare etc)

În baza unui raport de evaluare, se pot returna și produsele considerate folosite, la preț redus, cu acordul ambelor părți. Raportul este întocmit de un responsabil al SC TAPEL SRL.

Procedura de returnare:

În cazul în care dorești să returnezi un produs, te rugăm să urmezi următorii pași:

Ambalează corespunzător produsul, iți recomandăm să folosești cutia originală a acestuia, nedeteriorată, toate accesoriile primite, certificatul de garanție și o copie a facturii.

Expediază produsul, printr-un curier rapid la adresa Str. Cugir, nr. 1, Sibiu, cod poștal 550206, jud. Sibiu, România, precizând pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere. Produsul poate fi de asemenea adus personal la SC TAPEL SRL, Str. Cugir, nr. 1, Sibiu, cod poștal 550206, jud. Sibiu, România.

Date de luat în considerare atunci când se returnează produsele comandate:

  • Produsele trebuie să fie în stare foarte bună, să nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna de preferință în ambalajul original fără a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri )
  • Starea produselor achiziționate trebuie să fie la fel ca la achiziționarea / primirea lor. Orice semn de uzură existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare.
  • În cazul tuturor materialelor consumabile, folosirea lor (fie și numai o singură dată) nu mai permite returnarea lor.
  • Dacă produsele pe care ți le-am livrat au fost însotite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie să returnezi și cadourile.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

Alte date specifice privitoare la situația și starea produselor sau pentru orice întrebări legate de procedura de retur nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon 0040-269 234 851 sau prin e-mail la adresa office@tapel-sibiu.ro Acest serviciu este dedicat strict persoanelor fizice.