Contul meu

Creare cont

Pentru a face comenzi dar si pentru o mai buna experienta interactiva cu Magazinul Online Tapel, va recomandam sa va faceti un cont, Multumim!

Creare cont

Autentificare

Reseteaza parola
Transport gratuit la comenzile plasate pe platforma online
Productie articole din piele si articole de vanatoare
RO EN
Tapel Sibiu

Termeni și condiții de utilizare a magazinului online tapel-sibiu.ro

ACEST DOCUMENT REPREZINTĂ ACORDUL LEGAL DINTRE S.C. TAPEL S.R.L. ȘI DUMNEAVOASTRĂ, CA ȘI CLIENT. VĂ INVITĂM SĂ CITIȚI CU ATENȚIE ACEȘTI TERMENI ȘI CONDIȚII ÎNAINTE DE UTILIZAREA SERVICIILOR NOASTRE. VĂ RUGĂM, DE ASEMENEA, SĂ CITIȚI ȘI POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE CARE, ÎMPREUNĂ CU ACEST DOCUMENT, REPREZINTĂ SETUL COMPLET DE DOCUMENTE JURIDICE APLICABILE ÎN UTILIZAREA SITE-ULUI, DAR ȘI A SERVICIILOR NOASTRE.

Prin utilizarea serviciilor noastre, dumneavoastră, în calitate de Client, sunteți de acord cu Termenii și Condițiile prezente. În cazul în care nu sunteți de acord cu clauzele prezentului document, vă rugăm să încetați utilizarea serviciilor noastre.

Disclaimer

În măsura permisă de legea aplicabilă, excludem toate reprezentările, garanțiile și condițiile referitoare la aplicația noastră și la utilizarea acesteia. Nimic din această clauză, însă, nu va:

• limita sau exclude răspunderea dvs. în ce privește interpretarea greșită a informațiilor prezentate în website-ul nostru;

• limita orice răspundere a dvs. în orice mod care nu este permis de lege;

Dispoziții generale

Acest website este deținut și operat de compania S.C. TAPEL S.R.L. cu sediul în Sibiu, Str. Cugir, nr. 1, jud. Sibiu, înregistrată la ORC sub nr. J32/526/2004, având CIF RO RO 16315170 (care desfășoară activități ca „Tapel”). În întreg documentul, termenii „noi”, „Tapel” și „nostru” „noastre” se referă la compania S.C. TAPEL S.R.L.. Tapel oferă acest website, incluzând toate informațiile, instrumentele și serviciile disponibile pentru dvs., clientul final, condiționat de acceptarea integrală de către dvs. a prevederilor menționate aici.

Autoritate și capacitate

Părțile și reprezentanții lor legali garantează că au autoritatea și capacitatea de a încheia acest acord.

Forța executorie

Acest acord constituie un set de obligații legale, valabile și obligatorii, aplicabile părților implicate. Prin accesarea aplicației și achiziționarea serviciilor noastre, vă angajați că sunteți de acord Termenii și Condițiile prezente. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor vizitatorilor și utilizatorilor website-ului https://tapel-sibiu.ro/

Toate funcțiile sau instrumentele nou adăugate pe viitor în lista curentă de servicii vor fi, de asemenea, supuse Termenilor și Condițiilor prezente. Clientul poate revizui versiunea cea mai actuală a Termenilor și Condițiilor în orice moment în cadrul website-ului. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, modifica sau înlocui orice parte din acești Termeni și Condiții prin publicarea actualizărilor și / sau modificărilor în aplicația noastră. La fiecare achiziție pe care o face, Clientului i se solicită să fie de acord cu Termenii și Condițiile, ceea ce implică acordul său cu privire la versiunea documentului de la data Comenzii. În cazul în care Clientul nu va fi de acord cu versiunea actualizată a documentului, nu va putea efectua achiziția, și va avea dreptul să își închidă Contul.

Definiții

Vanzator – Tapel sau orice partener Tapel

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la Site, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Tapel  (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Tapel si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe  Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, favorite etc.).

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste.

Lista – pagina web din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).

Site – domeniul tapel-sibiu.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat. Situatia stocurilor, pretul produselor, culorile din imagine, descrierile/ caracteristicile/ datele tehnice, a marimilor si culorilor disponibile pentru fiecare produs, nu sunt contractuale. Situatia stocurilor evolueaza rapid si este posibil ca datele de pe site sa nu mai reflecte realitatea. Pentru informatii exacte te rugam sa ne contactezi la tel:+40 269 234 851 sau email:office@tapel-sibiu.ro

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;

•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui bun si/sau Serviciu de catre Tapel, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

POLITICA DE VANZARE ONLINE

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator. Pentru motive justificate Tapel  isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Tapel. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Tapel  pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Tapel poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii.

Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Tapel poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Tapel acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

COMANDA

Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Tapel, in cazul platii online; 
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  • pentru Comenzile achitate cu Op/rambursr-> prin virament bancar;

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta). In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETUR

La S.C. Tapel S.R.L.. poti returna la fel cum ai cumparat: simplu și fără bătai de cap. Dacă, din orice motiv, nu ești 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poți să il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ți-a fost livrat de catre curier. Produsele pot fi returnate completand formularul de retur sau in magazinul S.C. Tapel S.R.L..

In conformitate cu dispoziţiile O.G. nr. 130/2000 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale poate returna bunurile achizitionate. Astfel produsele livrate in urma unei comenzi plasate online, fara a vedea produsul in magazin, se pot returna, de preferință în ambalajul original şi în aceaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de14 zile calendaristice de la primire.

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curgă de la data primirii lor de catre consumator. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii produsului.

Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

• pentru comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

• pentru comenzile achitate cu Op/ramburs-> prin virament bancar;

S.C. Tapel S.R.L.. va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsele (se va lua data cea mai recenta).

Cumparatorul va trebuie sa suporte doar costurile directe legate de returnarea produselor.

Conditii generale de returnare:

Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos

Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.

Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi sa livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de S.C. Tapel S.R.L...

Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate catre S.C. Tapel S.R.L..

ATENŢIE: nu fac obiectul denunţării unilaterale a contractului:

• produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau care prezintă defecţiuni din culpa cumpărătorului;

• produsele care prezintă urme ale folosirii: zgarieturi, uzura roti, talpa, cauciucuri/saboti de frana etc;

• produsele care au fost desfăcute ori ale căror piese au fost înlocuite;

• produsele nefuncţionale care fac obiectul reparaţiilor sau inlocuirii lor în baza certificatului de garanţie,

• produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia (conform art.10 din OG 130/2000 republicată)

• produsele consumabile (ceara, ulei de intretinere, produse de curatare etc)

In baza unui raport de evaluare, se pot returna si produsele considerate folosite, la pret redus, cu acordul ambelor parti. Raportul este intocmit de un responsabil S.C. Tapel S.R.L..

Procedura de returnare:

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:

Completeaza formularul de retur

Ambaleaza corespunzator produsul, iti recomandma in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii.  

Expediaza produsul, printr-un curier rapid la adresa Sibiu, Str. Cugir, nr. 1, jud. Sibiu, Romania, precizând pe colet "Returnare produs".  Clientul este responsabil de împachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Produsul poate fi de asemenea adus personal in S.C. Tapel S.R.L.. din Sibiu, Str. Cugir, nr. 1, jud. Sibiu,.

Date de care trebuie ținut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

• Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna de preferinta in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri )

• Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare.

• In cazul tuturor materialelor consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.

• Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.

• Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

• Carduri cadou - nu pot fi returnate

Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor sau pentru orice intrebari legate de procedura de retur nu ezita sa ne contactezi la numarul de tel:+40 269 234 851 sau email:office@tapel-sibiu.ro

Acest serviciu este dedicat strict persoanelor fizice.

CONFIDENTIALITATE

Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Tapel  nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Prin inscrierea in baza de date a Tapel Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai Tapel: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care Tapel poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor, etc.

PUBLICITATE

Newsletterele Tapel sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea Tapel in acest sens.

Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau apeland numarul de telefon 0740.342.834

Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

FACTURARE – PLATA

Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului tapel-sibiu.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Tapel prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile pentru Tapel si nici nu vor fi stocate de catre de aceasta, de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

LIVRAREA BUNURILOR

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in magazinul Tapel conform optiunii Clientului. Livrarea prin curier se face in termen de maxim 5 zile de la comanda.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

TRANSPORT GRATUIT - CONDITII LIVRARE:

Oferim transport gratuit pe teritoriul Romaniei la toate produsele comandate de persoanele fizice.

Totusi, in situatia in care, locatia Dvs nu este inclusa in localitatile principale Fan Courier, este posibil sa existe un cost suplimentar al curierului conform grilei lor de tarife.

GARANTII

Toate Bunurile comercializate de catre Tapel beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

S.C. Tapel S.R.L., în calitate de vânzător al produselor, asigură garanția produselor achiziționate de dumneavoastră.

Vă rugăm să luați la cunoștință dispozițiile prezentului Certificat de Garanție și să păstrați factura de achiziție, pentru eventuale reclamații privind lipsa de conformitate a produsului. Pentru orice reclamație, vă rugăm să ne trimiteți o sesizare în scris.

Informațiile și pictogramele privind compoziția și instrucțiunile de curățare și întreținere a produselor, se găsesc fie pe eticheta interioară a produselor, fie pe eticheta din carton atașată acestora, fie în descrierea produselor din pagina dedicată, pe tapel-sibiu.ro. Acestea sunt specifice fiecărui tip de produs.

Vă rugăm să consultați semnificația pictogramelor, pentru a identifica modalitățile de întreținere/curățare specifice fiecărui tip de produs. în condiții normale de utilizare, produsele sunt garantate pentru orice defect de fabricație pe o perioada egală cu durata medie de utilizare.

Pentru acordarea garanției vă rugăm să consultați si să respectați instrucțiunile de curățare și întreținere specifice fiecărui produs.

Garanția devine inaplicabilă și S.C. Tapel S.R.L. nu poate fi făcută răspunzătoare de niciun fel de defect ce poate apărea datorită:

• procesului de curățare/ spălare/ întreținere care nu respectă instrucțiunile specifice fiecărui produs, indicate conform celor de mai sus;

• depozitării sau utilizării produselor în condiții de umiditate;

• decolorării ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de căldură;

• deteriorării;

• reparării sau modificării făcute de persoane neautorizate;

• uzurii normale a produsului;

• utilizării în condiții improprii, incorecte, de către consumator, altele decât cele pentru care produsul a fost proiectat.

Garanția Comercială

S.C. Tapel S.R.L. acordă consumatorului o garanție comercială independentă și suplimentară față de garanția acordată de lege. Garanția comercială nu acoperă lipsa de conformitate a produsului, neimputabilă consumatorului, existentă la momentul când au fost livrate produsele, pentru care se acordă garanția legală în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile associate acestora si cu cele ale Ordonanței de Guvern nr. 21/1992 privind protecția consumatorului. Drepturile conferite prin lege consumatorului nu sunt afectate prin garanția comercială adițională oferită prin prezentul Certificat de garanție.

• S.C. Tapel S.R.L. asigură pentru produsele vândute din categoriile îmbrăcăminte, încălțăminte, rucsaci, echipamente ski/snowboard şi toată gama de accesorii o garanție comercială de 30 de zile calendaristice de la data cumpărării produselor, pentru deficiențe neimputabile consumatorului, cu condiția respectării recomandărilor de utilizare şi întreținere.

• în cazul neconformității produsului, consumatorul are dreptul de a solicita S.C. Tapel S.R.L. repararea produsului, înlocuirea acestuia sau, după caz, restituirea contravalorii aferente produsului. în cazul unei reclamații, S.C. Tapel S.R.L. poate repara produsul, înlocui cu unul identic sau, dacă acesta nu este disponibil în stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea plății sau restituirii unei diferențe de preț.

• Daca S.C. Tapel S.R.L. constată că produsul nu poate fi reparat, va proceda la înlocuirea acestuia. în cazul în care produsul nu este disponibil iar consumatorul nu dorește înlocuirea produsului defect cu un alt produs, S.C. Tapel S.R.L. va rambursa consumatorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii reclamației scrise și a produsului în cauză.

• Orice măsură reparatorie nu poate depăși 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoștința S.C. Tapel S.R.L. lipsa de conformitate a produsului.

• Deteriorările produselor, cum ar fi, de exemplu: zgârieturile, petele, rupturile care nu au fost aduse la cunoștința S.C. Tapel S.R.L. în momentul recepționării produsului de către consumator, în vederea acordării garanției, nu sunt acoperite de garanție. Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor de întreținere și curățare, precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garanției.

• în cazul specific al încălțămintei, disconfortul, rănile sau deformările piciorului și deteriorarea încălțămintei provenite de la purtarea încălțămintei de mărime sau formă nepotrivită cu piciorul, precum și utilizarea sau întreținerea incorectă este exclusiv în responsabilitatea consumatorului și anulează garanția. Folosirea excesivă, anormală, îngrijirea necorespunzătoare sau lipsa ei, neglijența, utilizarea necorespunzătoare duce la pierderea garanției.

• Uzura excesivă a tocurilor datorată tocirii și deteriorările fețelor sau ale tălpilor, apărute în urma lovirii sau frecării cu alte materiale, suprafețe sau expunerii la soare sau la temperaturi ridicate, nu sunt acoperite de garanție.

• Spălarea încălțămintei cu apă sau în mașina de spălat, curățarea cu detergenți de rufe sau produse de albire se face pe propriul risc și are ca urmare pierderea garanției.

• S.C. Tapel S.R.L. nu poate fi făcută responsabilă pentru defectele apărute ca urmare a contactului cu pavajul, asperitățile terenului și nici pentru defectele rezultate din agățarea sau călcarea pe obiecte contondente, metale, pietre, sticlă, etc.

• Deteriorările apărute ca urmare a contactului cu apă, zăpadă, solvenți, combustibili, nisip, smoală, bitumul moale sau alte materiale corozive nu sunt acoperite de garanție. Pentru a proteja pielea dumneavoastră de acțiunea substanțelor chimice, încălțămintea este vopsită cu culori vegetale, ca urmare vopseaua interioară poate migra. Acesta nu este un defect sau motiv de reclamație.

• încălțămintea poate fi confecționată parțial sau în întregime prin manufacturare și ca urmare poate prezenta mici diferențe sau neregularități. Acestea nu constituie defecte de fabricație şi sunt un indiciu al autenticității.

Atenție!

• Nu tăiați eticheta interioară a produselor!

• Lipsa etichetei interioare duce automat la pierderea garanției.

• Nu se acceptă returul produselor de lenjerie intimă!

Instrucțiuni de utilizare și întreținere pentru articolele de încălțăminte:

• încălțămintea trebuie schimbată de la o zi la alta pentru a menține igiena piciorului, pentru a preveni deformarea sa și pentru a prelungi durata de folosire a acesteia. După fiecare purtare,

• încălțămintea se curăță și se pune pe șanuri potrivite ca mărime și formă. Se interzice spălarea încălțămintei în mașina de spălat sau contactul îndelungat cu apa. Udarea puternică a fețelor cu apă sau alte lichide poate duce la dezlipirea încălțămintei, deteriorarea fețelor și implicit la pierderea garanției produsului.

• încălțămintea trebuie curățată și uscată înainte de aplicarea oricărui luciu pentru încălțăminte, creme, preparate contra petelor, etc. Când folosiți aceste produse de întreținere, citiți cu atenție instrucțiunile producătorului acestora.

• Se impune folosirea încălțătorului pentru evitarea deteriorării premature a încălțămintei în zona călcâiului.

• încălțămintea cu fețe din piele netedă se curăță de praf cu o cârpă moale sau cu o perie, fără a se folosi detergenți, solvenți, înălbitori sau orice alte produse chimice. Acestea pot deteriora ireversibil aspectul pielii.

• Se interzice spălarea produselor din piele în mașina de spălat indiferent de tipul mașinii de spălat sau de programele opționale ale acesteia. în cazul în care produsul s-a udat în condiții de utilizare normală (ploaie, ninsoare), ștergeți-l cu o cârpă moale, uscată și lăsați-l la uscat la temperatura camerei, ferit de surse directe de căldură (radiatoare, aragazuri, uscătoare, etc.).

• Feriți produsul dumneavoastră din piele de obiecte care pot provoca zgârieturi, arsuri, perforări sau orice acțiune fizică de natură să-l deterioreze. pentru buna întreținere a pielii, după câteva purtări se aplică, cu ajutorul unei perii moi sau cu o cârpă, un strat de cremă pentru încălțăminte, după care se lustruiește cu o cârpă moale sau cu o perie.

• încălțămintea cu fețe din piele întoarsă, piele de antilopă sau năbuc, se perie cu o perie specială,potrivită fiecărui tip de piele. Nu folosiți apă, pentru că fața materialului s-ar putea păta. Petele de ulei sau de grăsime se îndepărtează folosind soluție contra petelor, specială pentru pielea întoarsa, pielea de antilopa sau năbuc.

• încălțămintea cu fețe din lac, piele metalizată, lăcuită, se curăță de praf cu o cârpă moale. Aceasta trebuie ferită de contactul direct cu solvenții organici (alcool, acetonă etc.).

• încălțămintea cu fețe textile se recomandă a fi purtată pe timp uscat. După fiecare purtare,  încălțămintea se curăță de praf cu o perie pentru materiale textile, uscată. Nu se introduce în mașina de spălat rufe. Nu folosiți înălbitor. Petele pot fi îndepărtate folosind soluție contra petelor, specială pentru materiale textile, respectând instrucțiunile de utilizare recomandate de producătorii acestora.

• încălțămintea cu fețe din înlocuitor se curăță după fiecare purtare cu o cârpă umedă. Petele de grăsime se vor curăța cu o soluție apoasă de detergent (2%). Nu se va folosi cremă de pantofi pentru îngrijire.

• la încălţămintea cu membrane impermeabile trebuie acordată o atenţie deosebită deoarece aceasta se poate înţepa/ găuri cu aşchii de lemn, bucăti de piatră, etc.

• Dăcă observaţi astfel de obiecte acestea trebuie îndepărtate astfel încât să nu altereze membrana. S.C. Tapel S.R.L. nu îşî asumă răspunderea pentru pierderea impermeabilităţii din aceste cauze externe.  

Incălțămintea se usucă natural, la temperatura camerei. Nu o uscați la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse directe de căldura. încălțămintea nu se va depozita lângă surse directe de căldura sau în mediu umed și se va feri de acțiunea produselor petroliere și a solvenților organici. Se va evita contactul încălțămintei cu solvenți organici (benzină, alcool, acetonă, etc.). S.C. Tapel S.R.L. nu poate fi făcută răspunzătoare pentru incidentele provenite din nerespectarea instrucțiunilor menționate mai sus sau pentru disconfortul provenit din purtarea încălțămintei de mărime nepotrivită sau model/calapod nepotrivit.

Garanția de conformitate se refera la fețe, tălpi si căptușeală. Flecurile și șireturile sunt excluse din garanție.

Pictogramele cu instrucțiuni de curățare și întreținere pentru articole de încălțăminte

Înstrucțiuni de utilizare și întreținere pentru articolele de îmbrăcăminte (din alte materiale decât piele):

• Produsul se spală sau se curăță conform instrucțiunilor indicate pe eticheta interioară. în vederea spălării produsului se vor utiliza numai detergenți care respectă normele de calitate impuse de legislația EU privind siguranța utilizării acestor produse.

• Nu folosiți pentru spălarea sau curățarea articolelor produse de curățat industriale, acestea putând deteriora ireversibil calitatea materialului. Vă rugăm să respectați recomandările referitoare la temperatura de pe etichetă.

• Nu uscați produsul prin expunerea la surse de directe de căldura (radiatoare electrice, aragazuri, etc). Uscarea se va face întotdeauna la temperatura camerei.

• Feriți produsul de obiecte care pot provoca zgârieturi, arsuri, perforări sau orice acțiuni fizice de natură să producă deteriorarea acestuia.

• În cazul în care apelați la servicii specializate de curățătorie și/sau spălătorie pentru întreținerea produsului, S.C. Tapel S.R.L. nu poate fi făcută răspunzătoare în niciun fel de defectele care pot apărea în urma procesului de curățare și/sau spălare.

• Pentru a nu-şi pierde proprietaţile materialele speciale, gen goretex, fleece sau softshell trebuie spalate şi întreţinute conform instrucţiunilor cu detergenţi si soluţii de impermeabilizare special concepute pentru acest fel de materiale.

Pictogramele cu instrucțiuni de întreținere articole de îmbrăcăminte

TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

RĂSPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea  acestora.

INSCRIEREA DE REVIEW-URI SI COMENTARII 

Inscrierea de Review-uri, Comentarii se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

În momentul inregistrării unui anumit Review/Comentariu  pe Site, Utilizatorii/Clientii/ Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

  • sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
  • sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
  • sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
  • sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit  produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
  • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
  • sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
  • sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre  Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
  • sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Tapel are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi. Colectarea si gestiunea acestor date se face in conformitate cu Politica de Confidentialitate.

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Tapel si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane pe a carei raza teritoriala se afla sediul Tapel.